jOjO dwarf
2000-05-07 05:02:33
|
Wasze opinie o Turnieju
NIŻEJ PIERWSZA PORCJA PRZEANALIZOWANYCH ANKIET!
DZIĘKI ZA ŻYCZLIWOŚĆ, SORKI ZA WSZYSTKO CO NIE JEST JESZCZE TAKIE JAKIM MIAŁO BYĆ!
1. Skąd wiesz o Turnieju?  regularnie zaglądam do Jaskini ++++++++++ no comments 2. Czy podoba Ci się pomysł takiego Turnieju?  Tak +++++++++ Gram często w Herosów razem z bratem, ale ze względu na brak stałego łącza nie mamy możliwości bezpośredniego zmierzenia się z innymi graczami w Herosów. Taki Turniej umożliwia ocenę swoich umiejętności na tle innych bez konieczności rozgrywania długich (i kosztownych) gier. pozwala sprawdzić kto jest najlepszy ponieważ jest możliwość zmierzenia się z innymi graczami lubiącymi HOMM bez konieczności gry w sieci i wydawania setek złotych. Poza tym dla fana HOMM jest to możliwości poznania dokładnie sił i różnic w sile pomiędzy poszczególnymi jednostkami poszczególnych poziomów - to również jest qL, a możliwość zmierzenia się z kimś zawsze rajcuje ;-]) wartościowe urozmaicenie z możliwością oceny porównawczej ponieważ jest to jakaś możliwość porównania moich umiejętności z innymi graczami, podzielenia się doświadczeniami, no i jest cool zawsze chciałem mieć jakiś odnośnik, jaki jestem w te klocki można szybko porównać umiejętności swoje i innych graczy Lubię rywalizację i statystyki :-) dobra zabawa  nie zastanawiałem się Typowo męskie pragnienie udowodnienia Who is the Best? Witamy w gronie prawdziwych twardzieli! Poza tym wychodzi główna bolączka polskich graczy: brak rozsądnej możliwości gry multiplayer (dziękujemy ci TPSA!) 3. Jak oceniasz dostępne mapki:  Na ogół OK, mówiąc szczerze nie przyglądałem się im zbyt bacznie nie oceniam mapek, gdyż myślę, że nie o topografię, czy inne parametry mapki tutaj chodzi. Mapki są ubogie, ale nie ma powodu, dla którego miałyby być inne. nie oceniam, gdyż turniejowe mapki nie musza dla mnie wyglądać specjalnie zachęcająco, byle nie były całkiem „kwadratowe” tzn. plaski teren i 4 wrogów dookoła bardziej interesuje mnie walka Trudno mi tu odpowiedzieć, bo grałem na razie tylko w dwie. Ale są fajne i raczej nie mają błędów językowych :-) Jeżeli o mnie chodzi, to w tym wypadku mapki nie mają żadnego znaczenia No comments 4. Jak oceniasz siłę drużyny?  w sam raz +++++++++ i tak oczywiste ze zapalony gracz HOMM3 wygra misje praktycznie każdą, ale przecież i tak chodzi o jak najmniejsze straty i to jest kewL z tym ze można wyeliminować zdobywanie doświadczenia przez bohatera gracza, wtedy komputer może także być na zerowym poziomi, gdyż podczas pierwszych bitew można zdobyć umiejętności które dają znaczna przewagę, a to zależy od losu, a element losowy powinien być w turnieju zminimalizowany ze wskazaniem na za silna. wydaje mi się, że 640 jednostek 1 rzędu to jednak trochę za dużo. Przeważnie jest tak, że ta armia wykańcza 1-2 atakami każdą jednostkę wroga.  za słaba jak zwykle sprawa dyskusyjna (różne punkty widzenia). Tu opinie są raczej jednostronne, chociaż poczekajcie robaczki na nowe mapki )) 5. Jak oceniasz siłę kompa?  w sam raz +++++++ w sam raz ze wskazaniem na za słaby. Marzy mi się taki balans, abym walczył niemal do ostatniego wojownika. chociaż liczą się głównie proporcje, a nie bezwzględna wartość drużyny gracza i kompa.  za słaby + co za cienias, anemik ,nie dość że tępy to jeszcze słaby, sugeruję zwiększenie siły kompa * 2 w każdej bitwie Tu opinie są także raczej jednostronne, i tu także poczekajcie robaczki na nowe mapki )) 6. Czy potrzebne są machiny bojowe? (jakie)  Nie +++++++++ Przy takiej sile armii i tak miałyby marginalne znaczenie. nigdy!!! ich nie używam, nawet w grze. Przy takich armiach? Nie, tylko balista mogłaby się przydać, ale to przy Expert Artillery i speciality artillery :-) bo to będzie dużo od szczęścia zależało czy trafi się np. umiejętność Artylerii w premiach za doświadczenie a różnica między balistą bez umiejętności tej a balistą z nauczoną zdolnością artylerii jest bardzo duża, ogólnie – nie  namiotek pomocy, balista jest raczej słaba, zwłaszcza bez umiejętności, a wóz z amunicja to czysta pomyłka czyli zostaje jak jest! (moja osobista uwaga: czasem balista, z racji niekontrolowanego strzału potrafi bardziej przeszkodzić niż pomóc p. „zamrożone” jednostki ożywiane dzięki baliście ) 7. Czy potrzebne są artefakty? (jakie)  Z tymi artefaktami negującymi luck i morale to bardzo dobry pomysł, inne artefakty tylko zaciemniałyby rzeczywista siłę herosa. tylko niwelujące szczęście i morale.  Nie +++++++ nie, według mnie należy zlikwidować te artefakty co wyrównują bonusy szczęścia, morale i karę pecha, bo od szczęścia dość trochę zależy i tak /np. zamrażanie bazyliszków/ , ale razem z tym krokiem należy zakazać rozwijania umiejętności Szczęścia i Dowodzenia (można ewentualnie dopuścić pierwszy poziom jednej z nich ponieważ może się zdarzyć ze będzie do wyboru za doświadczenie to lub to) z artefaktami byłoby łatwiej, ale przecież nie o to chodzi? Dobrze jest jak jest. w tym turnieju nie, ponieważ NO MAGIC = NO ARTEFACTS jeżeli nie będzie ich miał komputer to nie są konieczne, aczkolwiek mogłoby to urozmaicić rozgrywkę  dla uzyskania porównywalności – „kula przeciwstawienia” Raczej nie ma takiej potrzeby 8. Czy potrzebne są umiejętności drugorzędne? (jakie)  W umiejętnościach leży właśnie jedyna nieścisłość turnieju. Ponieważ umiejętności, jakich uczy się heros są zależne od przypadku, ich wybór po stoczonych walkach znacząco wpływa na wynik kolejnych. Na przykład nauczenie się taktyki znacząco ułatwia kolejne boje. Może więc należałoby wyposażyć każdego herosa w predefiniowany zestaw umiejętności, np. takich, których nie wykorzystuje się w bitwach? na początku żadne, ale i tak się je potem rozwija (a jak się da zablokować to jakoś w edytorze to super), można pomyśleć o zakazaniu Dowodzenia i Szczęścia - za duża przewaga fuksa nad taktyką gry) przecież bohater dostaje je po każdej walce przy zdobywaniu poziomów a sądzę, że lepiej nie dodawać na starcie zdałbym się na losowość komputera w tym zakresie. Natomiast nieco wkurzające jest, gdy komputer przydzielał mi wisdom, sorcery albo mystycism. Ale myślę, że to nie jest tylko moja bolączka, więc jest sprawiedliwie. nie da się pewnie uniknąć w grze?  Offense i Armorer są i tak, a te są dla wojownika najważniejsze.  sugestia: przydał by się jakiś obelisk dający doświadczenie (jakieś 10-20 tysięcy punktów) i to już przed pierwszą bitwą. Pozwoliło by to na indywidualne ukształtowanie cech bohatera według potrzeb każdego z graczy. Ewentualni można by było dodać ze dwa uniwersytety (już przed pierwszą bitwą).Uwagi te dotyczą gry różnymi miastami , w przypadku Zamku dodał bym na starcie umiejętność TAKTYKI  Nie +  tak Najwięcej emocji!!! Ale tak miało być! Każdy decyduje (m.in. poprzez predyspozycje swojego herosa o umiejętnościach, które wybierze) 9. Co należy zmienić?  Koncept jest raczej bez dziur. Nie widzę potrzeby wprowadzania zmian.  W umiejętnościach leży właśnie jedyna nieścisłość turnieju. Ponieważ umiejętności, jakich uczy się heros są zależne od przypadku, ich wybór po stoczonych walkach znacząco wpływa na wynik kolejnych. Na przykład nauczenie się taktyki znacząco ułatwia kolejne boje. Może więc należałoby wyposażyć każdego herosa w predefiniowany zestaw umiejętności, np. takich, których nie wykorzystuje się w bitwach?  w założeniu miało nie być czarów a niektórzy przeciwnicy mieli  hmm tu jest trochę rzeczy które wymagają zastanowienia, (1 pkt. w Regulaminie odnośnie bonusa startowego) nie zauważyłem, aby nie można było wybrać na początku artefaktu -regulamin tego nie zabrania a odpowiedni artefakt może zmienić rozgrywkę  przydałoby się, by po każdym pokonaniu wrogiego bohatera wyskakiwał komunikat przypominający o zapisaniu stanu gry, zapomina się w ferworze walki (przynajmniej mi się zapominało )  Usunąć artefakty wyrównujące Szczęście  Dodać można dodać zakaz o Dowodzeniu i Szczęściu // taktykę  Zmienić trochę dokładniejszy regulamin /patrz punkt 13/ Wyjaśnienie: czary w mapkach z Tower i Necropolis są „bugiem” wersji podstawowej  nic na to nie poradzimy! 10. Twoja ogólna opinia o Turnieju  Ciekawy // super zabawa // zpoX super eXtra qL i kewL // zapowiada się niezła zabawa // dobrze, że jest coś takiego // piękna sprawa!!! // Bardzo dobra :-) // fajna sprawa // ok można się porównać z innymi  świetna sprawa, fajny sprawdzian umiejętności, gdy nie ma czasu na multiplayer który trwa godzinami, a chce się sprawdzić swoje umiejętności w porównaniu z innymi graczami  na razie raczkuje zobaczymy czy stanie na nogi i zacznie chodzić może nie powinniśmy tego puszczać w świat, ale jak już padło pytanie…to i odpowiedź się ukazuje! 11. Czy korzystasz z Kalkulatora Turniejowego do oceny własnych sejwów?  nie Jestem zbyt leniwy i wolę zdać się na Szanowne Jury ;-) nie mam excela nie (liczę na swoim kalkulatorze), sprawdzam końcowy wynik  tak ++++++ żeby sprawdzić czy mi poszło lepiej w drugim podejściu czy w pierwszym zwiększa precyzję w ocenie osiągnięć| Korzystam, bo lubię wiedzieć, jaki wynik osiągnąłem, zanim go wyślę. żeby zobaczyć zasady oceniania, oraz czy nie wypadnę blado na tle innych graczy po prostu chcę wiedzieć mogę sam sprawdzić jak mi poszło czyli, chyba dobrze, że każdy może być świadomym uczestnikiem zabawy! 12. Jak oceniasz strony Jaskini poświęcone Turniejowi?  w porządku // są dobre, ale kiedy zacznie się rywalizacja?  tak samo ładne i funkcjonalne i klimatyczne jak reszta Jaskini  To jest TO (choć zawsze można ciut lepiej)  Strony Jaskini wszystkie oceniam wysoko.  jak na początek są zadowalające; jednak z pewnością z biegiem czasu będą rozszerzone, po części pewnie za sprawą graczy  super, tak zresztą jak cała Jaskinia. Natomiast na częstsze aktualizacje wcale bym się nie obraził.  przyzwoicie, jak zresztą cala resztę strony  spoko ++ może nie powinniśmy tego puszczać w świat, ale jak już padło pytanie…to i odpowiedź się ukazuje! 13. Jak oceniasz Regulamin?  jest OK. ++++++++++ w końcu jakiś musi być mam nadzieje ze nie będzie przekrętów, bo tylko wtedy turniej ma sens ALE np artefakt startowy istotny jest też wybór herosów startowych na razie nie mam zdania czy gracz powinien mieć możliwość wyboru herosa startowego czy powinien być on narzucany (Sorsha- nic praktycznie nie daje ale z wybieraniem to byłby za duży kant- Sir Mullich moim zdaniem jest nie do przebicia i ci co nie maja Armagedonu mają gorsze szanse ale można w nim dodać parę rzeczy, np.: dokładniej opisać system wybierania poziomu trudności, ewentualnie o Dowodzeniu i Szczęściu, dokładniej napisać o nazewnictwie save’ów i nie straszyć tak bardzo że źle nazwane save'y nie będą uwzględniane w konkursie (to ździebko zniechęca) Mam nadzieję, że poprawki w nowym Regulaminie przypadną Wam do gustu! 14. Czy chciałbyś zagrać w innych, podobnych turniejach (magic vs. magic // might vs. magic)  Tak +++++++ zwłaszcza magic vs. magic zwłaszcza w czymś takim, minimum jednostek i napakowany magia heros ale jednak najbardziej marzę o turnieju might&magic vs. might&magic. Uważam, że dopiero taki turniej byłby w stanie wyłonić autentycznych artystów w sztuce zwanej HoMM.  nie bo Heroes is the best  Jak będzie czas... Na razie skupię się na tym turnieju. heh najpierw zobaczę jak się zaprezentuję w tym Well! Pracujemy nad tym! 15. Inne sprawy, które chciałbyś dopisać  dużo ciekawiej by było gdyby można było zagrać w specjalny scenariusz z możliwością rozbudowy miast i armii (ale na razie to chyba tylko fantastyka)  Cóż, idea jest nieco inna
|