Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
jOjO dwarf
2001-03-15 00:56:51


ßTesty
Są potrzebne! Ale komu je powierzyć?<br>
<br>
inną kwestią (w której proszę o komentarze) jest na co szczególnie zwrócić uwagę.<br>
<br>
Jak sugerowałem wcześniej, będzie raczej 9 niż 81 map, więc będzie (jak ja dam radę) możliwość przetestowania całości Turnieju.<br>
<br>
Nasuwa mi się pomysł załączenia czegoś w rodzaju karty oceniającej, gdzie o pewne sprawy pytani byliby wszyscy ßtesterzy. Ogólne wrażenie to za mało!<br>
<br>
<font color=yellow>proszę o komentarze</font><br>
<br>
Kto powinien być ßtesterem?
Guinea
2001-03-19 22:23:20


Ale fajnie!!!
Zakładając, że każdą mapkę przejdę bez powtarzania walk (mało prawdopodobne) i przejście każdej zajmie mi ok godziny to żeby przejść wszystkie musiałbym grać 54 doby bez przerwy (niecałe 2 miesiące ;))
jOjO dwarf
2001-03-19 23:40:27


Re: Ale fajnie!!!
NIE! NIE! NIE!

albo se jaja robicie ze mnie
albo ja naprawdę nie umiem tłumaczyć ;(

Będzie 9 mapek!
ALE, na każdej będzie wiele MOŻLIWOŚCI ich rozegrania!
NIE konieczności!

zatem, kto lubi sie nie znudzi
a kto sie szybko nudzi, ten nie zdąży!!!
wwalker
2001-03-19 02:31:09


Re: ßTesty
czyli 1296 savów do oceny?

no to nie mam więcej pytań :)

silnia to piękna rzecz ;)
jOjO dwarf
2001-03-19 03:31:52


Re: ßTesty
Well, chyba nie całkiem się zrozumieliśmy...
sejwów to ja sobie życzę 9;)
ale dla Was, możliwości przejścia mapek będzie tyle co wyżej!!!
albo i więcej
wwalker
2001-03-17 09:36:42


Re: ßTesty
wg mnie ßTesterami powinni zostać chętni z graczy obecnego turnieju. Będą potrafili dostarczyć znacznie cenniejszych uwag dzięki swojemu doświadczeniu - wyczują czego jeszcze brak, w czym dokładnie tkwią problemy.
Wiedzieć, że jest nie tak a wiedzieć CO jest nie tak to dwie różne sprawy i doświadczenie jest tu kluczowe.

Z tego też powodu ustanowiłbym ograniczenie dolne dla ßTesterów: np 5-8 nadesłanych savów w turnieju might.

Ograniczenie mistrzowskie jest zbyt silne z dwóch powodów:
- zbyt mało byłoby ßTesterów zwłaszcza, że nie wszyscy mistrzowie mogą być chętni
- jest sporo potencjalnych mistrzów, którzy nadesłali sporo savów ale szli przez gry w innej kolejności lub po prostu nie mieli AB i nie mogli zostać mistrzami.

"Aktywiści" forum są oczywiście kandydatami potencjalnie najłatwiejszymi do pozyskania na rzecz prac turniejowych ale nic poza tym - sama aktywność w forum nie świadczy o przydatności w ßTeście.
Wyjątkiem są tu osoby bombardujące nas ciekawymi pomysłami - te owszem, przydadzą się bardzo, ale może w fazie przed ßTestowej - potem już będzie się szlifować pomysły a nie dodawać nowe, bo w przeciwnym wypadku ßTesty mogłyby bardzo się przeciągnąć...

Nie dotarłem wcześniej do wieści o 9 mapkach - skąd ten straszliwy pomysł ???
9 mapek zamiast 81 skróci znacznie czas życia turnieju a przynajmniej zmniejszy dynamikę zmian i "życie" stron Jaskinii. 81 to liczba, która zapewnia zabawę na długi czas i różnicuje hero-maniaków na kilka poziomów zapaleńców. Wszystkie te czynniki znacznie zmalałyby przy 9-ciu mapkach.
Jestem stanowczo za utrzymaniem 81!
jOjO dwarf
2001-03-17 11:13:42


Re: ßTesty

Mniut na moje serce



WWalkerze! mam nadzieję, że spodoba Ci się to co wymyśliłem w Might&Magic;!

Jakoś tak coś przewiduję, że możliwości będzie

9*4!*3!

;))))
czy to wystarczy na długie zimowe wieczory (względnie delegacje?)

howgh
jOjO dwarf
2001-03-15 02:56:08


Re: ßTesty
Niezależnie od ostatecznych decyzji (aby nie tracić czasu) zapraszam chętnych do ßtestów o zgłaszanie się mailowe ßTesty

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous