Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
Przekaz
2000-04-30 15:13:03


Techniki turniejowe
Chciałem założyć temat w którym gracze turniejowi zamieszczaliby swoje uwagi i porady taktyczne mówiące o tym jak grać w turnieju aby osiągnąć lepsze wyniki.
Nie proszę tu o zdradzanie własnych strategii ale o kilka podpowiedzi dla innych wyjadaczy turniejowych.
No a ja na początek chcę coś napisać o wartości jednostek w punktacji :
robiąc testy na kalkulatorze turniejowym (który gorąco polecam ściągnąć) doszłem do następujących wniosków :
1. najbardziej punktodajne jest zostawienie na koniec jak największej ilości Halabardierów (dotyczy to misji w których kierujemy zamkiem Castle) i Gryfów - to podstawa.
2. Utrzymanie do końca 10 Achaniołów również się opłaca
3. Krzyżowcy (jednostka numer 4) stoi po środku ale ja zawsze przyjmuje taktykę utrzymywania ich jak największej ilości bo oprócz punktów procentują wielką ilością zadawanych ran (bo jak takich 75 przywali dwukrotnie to...
4. Kusznicy i Zealoci są nisko punktowani i lepiej mieć na końcu 200 Halabardierów niż wszystkich Zealotów
5. Czempioni również proporcjonalnie mało punktów dają ale ostatecznie jak się umie dobrze grać to już ich lepiej zostawić więcej niż łuczników
6. wśród łuczników lepiej mieć więcej Kuszników!
7. no i na tym można oprzeć kilka taktyk, np, wysłać Czempionów którym oddadzą a potem polecieć Gryfami i zadać rany bez strat

To tyle na teraz, niedługo zamieszczę inne ciekawostki.
Proszę o zamieszczanie podpowiedzi, niekoniecznie długich - wystarczą króciutkie.
y0!
lopez
2001-03-23 03:44:56


Re: Techniki turniejowe
Do jOjO: Ten wątek miał być zamknięty.
Polemika z Gutkiem:
Dużo bardziej cenię sobie zestaw dobrych skilli niż najlepszy nawet artefakt. Robię tak:
Restartuję wiele razy mapę i zapisuję gdy wylosuję coś z zestawu: +2 atak, +2 obrona, +1 atak i obrona, +1 speed, +5% archery, +1 HP. Potem zaczynam grę od nowa (przez New Game) żeby wejść na inny zestaw skilli (czasem trzeba kilka razy) i robię jak poprzednio.
Potem ładuję savy i rozgrywam mapy na Quick Combat. Sprawdzam jakie skille są do zdobycia i jakie artefakty przejmuję. Porównuję wyniki końcowe (po 4 albo jak sie nie da to po 3 walce). Wybieram z reguły ten najlepszy (weź pod uwagę, że w Quick Combat komp. gra strasznie ofensywnie - ale zawsze jest to jakieś porównanie) i dopiero gram.
Jeśli udałoby się po 1-szej walce uzyskać armorer i offense lub archery expert oraz tactics basic to jest to lepsze niż najlepszy artefakt (może speed?).
Robiłem ostatnio mały test (Quick Combat) na CasTOW i po pierwszej walce wyszły mi takie straty:
+1 atak i obr - 2470
+2 obr - 2915
+1 speed - 2470
+1 health - 2895
+5% archery - 2990
+2 atak - nie udało mi się wylosować
Wg mnie zawsze przydaje się taktyka i armorer. Archery - przy silnych strzelcach, a offense - przy silnych innych jednostkach. Jak nie ma co wybrać po 1 -szej walce to można wziąć learning. Daje to +1 poziom przed 4-tą walką.
jOjO dwarf
2001-03-23 09:01:13


Re: Techniki turniejowe
Słusznie!

przepraszam, za zamieszanie

zapraszam do Mistrzów
gutek9
2001-03-22 07:09:19


Re: Techniki turniejowe
CZesc wszystkim
Za niedlugo przekaze wszystko co wiem, jak gram i jak zrobic wyniki takie jak ja robie.
Na pocz±tek:
1. tylko naszyjnik przy¶pieszenia (WWalker - robisz bł±d próbuj±c zdobyć artefakt co daje więcej siły czy obrony). Z naszyjnikiem szybciej chodzisz, szybciej uderzasz a to jest podstawa. Przynajmniej 10% większy wynik sie zdobywa niz z artefaktami z sila lub obrona
2. Musisz miec taktyke. Bez tego ani rusz. Też przynajmniej 10-12%.
3. Skutecznosc ataku, pancerz, lucznictwo tez by sie przydalo ale o to wszystko trudno (siedzenie cala noc na restartach to glupota... (Tu glos do JoJo [jOjO] o zrobienie w tej sprawie co¶ w następnym turnieju). Jeszcze się odezwę.
4. w necropolis podstawa to necromancy bohatera 15% więcej.
5. W Castle - archanioły musz± przeżyć. Wskrzeszanie daje ci znowu z 10%
6.Najpierw ustaw swoja armie tak aby wrogie wojska cale wczesniej ruszyly. Prosty sposob. Zrobienie podpuchy. Czasami warto poswiecic jakas jednostke po to aby najszybsza wroga zaatakowala. Reszta wtedy ruszy a np. zombie, trolle beda mialy ucieche. cdn
Behemoth the Barbarian
2001-03-22 07:43:23


Re: Techniki turniejowe
Ad. 1 - bardzo trafna uwaga. Też duzo wyżej cenię Necklace of Swiftness od artefaktów zwiększających zdolności podstawowe. Czasem mam nawet dylemat czy wziąć naszyjnik czy Celestial Necklace of Bliss.
jOjO dwarf
2001-03-05 17:42:17


Techniki turniejowe
Mistrzowie!!!

Oświećcie młódź naszą Turniejową!

Jak to się robi?

pomóżcie uwierzyć tym niedowiarkom, którzy wciąż się zastanawiają jak to w ogóle jest możliwe!

Mistrzowie!

proszę...
jOjO dwarf
2001-03-15 02:16:22


Zakończenie
ponieważ Rady Mistrzów znów są aktywne!

zapraszam do tego wątku!

nie tylko Mistrzów

zaś ten wątek zamykam, coby nie było rozpraszania wiadomości

howgh
Przekaz
2000-07-02 15:19:17


Re: Techniki turniejowe
Ani na moim temacie ani na stworzonym przez J0j0'a "Rady Misztrza" nikt nie zamieszcza żadnych porad !
Czy każdy chce zachować więdzę tylko dla siebie ?
to rzućcie dla kadetów choćby kilka uwag lub porad !
zapraszam

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous