Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
jOjO dwarf
2001-03-24 06:53:49


EXTRA walki (jaka moc Herosów?)
Prosze o wypowiedzi, propozycje na temat sily extra herosow:
* Gelu
* Dracona
* Mutare
* Sir Mullicha

Czy Gelu i Dracon powinni dostać inne jednostki (smoki, tytany) aby nie tracić wszystkiego od razu?

Czy Sir Mullich powinien miec sily rowne innym KompoHerosom? czy moze polowe tego co oni?

czy smoczki Mutare (po sztuce) daja dobra zabawe, czy dosypac ich wiecej?
wwalker
2001-03-24 11:44:08


Re: EXTRA walki (jaka moc Herosów?)
zgadzam się co Mullicha - 2 tygodnie będzie ok, 3 - za dużo, bo zakładam, że poprawieni dodatkowi nas przetrzebią.

jako rodowity strażnik muszę stanowczo zaprotestować przeciwko dodawania smoków do Gelu!

Opowiem wam coś:

Gelu, strażnik i partyzant. Nieuchwytny mieszkaniec gęstej puszczy. Stroje maskujące i elfi chód powodują, że kilku jego elfów w ataku potrafi sprawić wrażenie znacznie liczniejszej grupy. Są wszędzie. Gdy przycupną na gałęzi czy przywrą do pnia są niezauważalni - doskonale spojeni ze swoja matką, puszczą. Bezszelestnie przemierzają niezauważalne ludzkim okiem ścieżki. Pod ich stopą nie pęknie najlżejsza gałązka. Gęstwina jest ich naturalnym sprzymierzeńcem...
Smoki walczą wyłącznie na otwartych przestrzeniach. Atakują z powietrza zmiatając wrogów wzdłuż prostej linii swojego lotu. Potrzebują tyle miejsca co samolot i tyle też robią hałasu. Ich imponująco rozłożyste, błoniaste skrzydła są sprężyste, lecz łatwe do urażenia. Dlatego też konary drzew stanowią groźną przeszkodę na polu walki smoka. Mądry i doświadczony smok zawsze ominie je w bezpiecznej odległości planując swoją szarżę po torze pozbawionym tych przeszkód.
Nie wszystkie elfy w puszczańskiej armii osiągnęły już prestiżowy status sharpshootersów. Prowadzi do niego długa i niełatwa droga. W formującej się leśnej potędze nie brakuje Wysokich Elfów z gór zwanych też Grand Elfami. Potężnym sprzymierzeńcem elfów są też enty czy też dendroidy - niezbyt żwawe ale żywe drzewa o wielkiej sile fizycznej i wytrzymałości. Większą część niewidzialnych składów stanowią jednak w dalszym ciągu proste leśne elfy (Wood Elves), które nie posiadają dużego doświadczenia w walce z poważnym przeciwnikiem. Dlatego też w chwili obecnej leśnej armii można jeszcze stawić czoła, choć w przyszłości zapewne nie oprze jej się żadne przeciwnik, który ośmieli się wkroczyć zbrojną stopą do Puszczy.
by WWalker


W związku z tym, że Gelu z elfami a smoki to się po prostu kłóci proszę o następujące rozwiązanie dla armii mojego ulubionego bohatera:
1. stwierdzono, że armia musi mieć więcej HP, aby móc oprzeć się czarom ofensywnym.
2. nie mogą być to sami sharpshootersi, bo skuteczność ich ataku na 1 posiadany HP jest piekielnie dobra (jak powiedziałby Damien Kilcannon Vryce, nie Beh?)
3. ponieważ w leśnej armii Gelu powinny być (!) wyłącznie elfy i dendroidy/enty proponuję uzupełnić skład entami lub słabszymi elfami, zgodnie z moją opowiastką.
4. ja ostatecznie proponuję dodać 60 dendroidów i zostawić obecną liczbę sharpshootersów, ewentualnie x 1,5.

strażnik sercem i duszą
jOjO dwarf
2001-03-26 18:18:19


Re: EXTRA walki (jaka moc Herosów?)
Zatwierdzam,
Gelu dostanie Entów
Dracon Golemy
Mutare (na razie) jak było
Sir Mullich 2 weeks (nie jak do tej pory 1/10 armii Waszego Hero!)

thx za głosy
E1ias
2001-03-24 08:31:59


Re: EXTRA walki (jaka moc Herosów?)
Generalnie po czterech walkach zostaja glownie jednostki 7-go i 6-go poziomu, moze jeszcze troche 5-go i 4-go. Jednostki nizszych poziomow raczej maja juz male szanse przetrwania czterech walk. Wiec jesli stajemy z 9 jednostkami 7-go poziomu i pewna iloscia z nizszych, to 7 smokow Mutare jest wystarczajaca sila, Dla Gelu i Dracona dodalbym moze po 3 smoki / tytany. Tyle zeby nie dalo sie tego wszystkiego zniszczyc jednym czarem. Co do Sir Mullicha, to aktualnie jest troche zbyt slaby, ale poniewaz bedzie w zamku, wiec niie dawalbym mu armii rownej pozostalym, ale polowka a moze nawet 2/3 sily kompherosoww powinno byc w sam raz.
jOjO dwarf
2001-03-24 09:31:04


Re: EXTRA walki (jaka moc Herosów?)
czyli, jeśli chodzi o Sir Mullicha:
skoro Gracz ma mieć 2x tyle (8 weeks)
skoro kompohero ma mieć 2x tyle (4 weeks)

to Sir Mulich dostanie 2 albo 3 weeks!!!

Co na to inni ßtesterzy?

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous