Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
jOjO dwarf
2001-03-23 16:17:07


ßmapa - siła armii
Jakie są opinie o sile armii?
(przypominam, że jest to 4 tygodniowy urobek + startowe ilości)
wwalker
2001-03-26 00:45:06


Re: ßmapa - siła armii
nie mogę zgodzić się z E1iasem ani w kwestii, że 8 tygodniowy urobek to za dużo, ani że 50 knowledge w 1 walce to za mało:

podstawą jego twierdzenia jest to, że w 1 walce nie widać skuteczności czarów

moim zdaniem w 1 walce nie ma sensu używać słabiutkich czarów ofensywnych, lecz czarów zmieniających właściwości jednostek, swoich lub wrogich - takie czary:
1. nie kosztują dużo - zawsze zostawała mi mana, nawet z 30 z tych 50 więc jest ok
2. nie zależą od wielkości armii

howgh

E1ias
2001-03-26 01:34:05


Re: ßmapa - siła armii
Zgadzam sie, ze stosowanie w pierwszej walce czarow ofensywnych mija sie z celem. Ale z uwagi na niski poziom szkol magii wszystkie czary kosztuja drogo, a jesli armie sa duze, wowczas ilosc rund walki bedzie wieksza i wiekszosc walki bedzie toczona bez uzycia magii. A turniej might przeciez juz jeden mamy. Ten mial byc raczej turniejem magic.
Proponuje umiescic pierwsza walke na magicznych polach, wowczas brak many nie bylby az takim problemem, bo przynajmniej czary dzialalyby na wiecej jednostek i bylby to bardziej pojedynek magiczny.
jOjO dwarf
2001-03-26 02:13:20


Re: ßmapa - siła armii
jest to ciekawa koncepcja!

pytanie tylko, czy na "odpowiednich" (WEFA)
czy w ogle "bless"?
E1ias
2001-03-26 03:06:22


Re: ßmapa - siła armii
Mozna to rozwinac i w ogole dostosowac tereny do aktualnej magii (ale tu pewnie byloby duzo zabawy z mapkami). Z przeciwnikami majacymi ksiege magii ognia walczymy na Fiery Fields, z tymi z Air na Magic Clounds, z Earth na Rocklands, a z Water na Lucid Pools. Wtedy nawet Battle mag mialby moze jakas szanse, bo zawsze chociaz aktualna szkole magii moglby rzucac na poziomie experta.
jOjO dwarf
2001-03-26 03:48:32


Re: ßmapa - siła armii
no ale wtedy, traciłaby sens cała zabawa z dobieraniem predyspozycji do szkół magii

wsio na expercie, to po co się uczyć?

NIE, to mie nie przekonuje

chiba jednak zostanie jak jest...
jOjO dwarf
2001-03-26 18:20:25


Re: ßmapa - siła armii
6 weeks + start Wasz hero
3 weeks + start KompoHerosi

Extra herosi (p. odp. wątek)

thx za głosy
wwalker
2001-03-23 16:26:17


Re: ßmapa - siła armii
na razie wpływ magic jest za duży, zwłaszcza czarów ofensywnych.
Najłatwiej zmienić proporcje zwielokratniając armie i likwidując artefakty "Orb..."
Dlatego jestem za startowymi armiami z 8 tygodni a nie z czterech (komp oczywiście też proporcjonalnie wzrasta i nadal ma połowę tego co gracz)
E1ias
2001-03-24 15:04:21


Re: ßmapa - siła armii
Tyle ze zbyt duze zwiekszenie armii spowoduje z kolei, ze przestanie to byc turniej magic, tylko 'might z minimalna iloscia magic, bo i tak nie a magia duzego wplywu na bitwy'. Proponuje dla gracza ilosci armii z 6 tygodni (bez poczatkowych), dla kompa z 3 tygodni.
jOjO dwarf
2001-03-24 16:18:22


Re: ßmapa - siła armii
głos rozsądku!

nie rezygnowałbym z tego tygodnia startowego, to naprawdę mocno różnicuje miasta!!!

a zatem 1+6 vs 4x(1+3)?
E1ias
2001-03-25 08:39:53


Re: ßmapa - siła armii
Co roznicuje? To jest przeciez polowa (zaokraglona) tygodniowej ilosci jednostek. Jest to przeciez w takim samym stosunku co tygodniowe przychody, czyli rownie dobrze mozna powiedziec, ze bedzie to 6 i pol tygodnia. Nie dzielibym tygodniowego przychodu na mniejsze kawalki, bo faktycznie w grze sie takich armii nie spotyka. Albo zaczynamy od rozbudowy, wtedy jest zupelnie inaczej. Albo po zdobyciu wrogiego miasta (kiedy zwykle wszystkie dostepne jednostki bronily miasta) mamy przychod liczony od stanu zero. Czyli bez zadnej poczatkowej ilosci.
jOjO dwarf
2001-03-25 10:30:54


Re: ßmapa - siła armii
well, no własnie ze nie jest to polowa!!!

start to start, a kazdy week to nie tylko przyrost z Castle'a, ale takze te rozne extra budowle wspomagajace!!!

TO robi różnice!!!
a co do zwykłych gier...
no ta nie jest zwykła Z DEFINICJI, więc nie jest to zaden argument!!!
E1ias
2001-03-25 23:44:45


Re: ßmapa - siła armii
Do tego w pierwszej walce dolozylbym obu herosom dodatkowe punkty many - w tej bitwie zaden z nich nie ma rozwinietej szkoly magii i maja malo many, wiec w odroznieniu od pozniejszych walk jest praktycznie walka might, bo mana sie tam bardzo szybko konczy.
jOjO dwarf
2001-03-26 00:16:53


Re: ßmapa - siła armii
A konkretnie?
zwiększyć Knowledge, czy artefakt do zwrotu?
i o ILE?

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous