Author
|
Comment
|
E1ias
2001-03-29 23:40:45
|
Skille raz jeszcze czyli ...
czym sie rozni miszczu od mistrza. Tak zescie pozamykali wszystkie watki, ze musza zaczac nowy, a temat ciagle stary. Przyjrzalem sie raz jeszcze beta-mapce, zeby stwierdzic dlaczego tak latwo bylo pokonac niektorych przeciwnikow. No i wyszlo, ze zwlaszcza miszczu (bo na miano mistrza nie zasluguje) ognia byl dlatego tak latwy do pokonania, ze nie mial w ogole magii ognia, miszczu powietrza mial swoja magie na poziomie basic. Po prostu zalosne. Za to mieli oni (jako czwarty przeciwnik) expertow w magii ziemi i chyba wody, ale co z tego skoro nie posiadali czarow z tych szkol. Zeby kompbohaterowi (nie liczac dodatkowych, ktorzy maja wszystkie czary) mieli jakies szanse, trzeba im koniecznie dac experta w magii, ktora reprezentuja. W koncu co to za mistrz jakiejs magii, ktory tej magii nawet nie posiada. Przeciez jako mistrz powinien ten jeden osobnik z rasy posiadac nawet w odroznieniu od innych rozwinieta ta szkole walki, inaczej co to za mistrz. Ksiega magii i orb niewiele pomoga lamadze w danej szkole magii. Za to z kolei zbedne sa dla kompherosow pozostale szkoly magii, zajmuja tylko miejsce. Proponuje wiec, zeby to wyrownac: * Dac wszystkim kompherosom (nie liczac dodatkowych) jako pierwszy skill expert w magii, ktorej maja ksiege czarow i wyrzucic ze skilli pozostale szkoly magii i wstawic tam kolejne skille albo * zostawic jak jest dajac experta w odpowiedniej szkole magii jesli taka posiadaja, jesli nie to podmienic ktoras z posiadanych szkol magii na ta * Zeby z kolei nasz bohater nie byl pokrzywdzony zwlaszcza w pierwszej walce (oraz Battle mag w kolejnych, bo moze nie rozwinac Air magic do 4 bitwy - w koncu jest to dla niego malo prawdopodobny skill) dac do wyboru na poczatku mozliwosc rowiniecia jednej wybranej ze szkoly magii (oczywsicie juz posiadanej na poziomie basic) do poziomu expert (jakis quest albo jeden ze scolarow do wyboru)
|
lopez
2001-03-30 03:21:14
|
Re: Skille raz jeszcze czyli ...
Popieram. Dać wszystkim kompherosom eksperta w danej szkole magii, podnieść spell power o 50% i zabrać orby (żebyśmy z nich nie korzystali). Co do wyboru skilli przez naszego hero to będzie chyba tak, że w drugiej walce wybierać będziemy takiego przeciwnika jaką szkołę magii uda nam się rozwinąć po 1-szej walce. A ponieważ mają być start-savy to większość nadesłanych savów będzie z takiej samej ścieżki VXYZ.
|
jOjO dwarf
2001-04-03 13:12:11
|
słowo na koniec
nie podjąłem wątku, wychodząc z założenia, że lepiej nam wszystkim wyjdzie testowanie map ß2.0
|
1
visitor
in the last 15 minutes:
0
Members
-
1
Guest - 0 Anonymous
|
|
|
|