Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
jOjO dwarf
2001-04-10 05:47:22


NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
ponieważ długie listy postów długo się ładują, a za parę chwil roześlę wersję ß3.0 do Eliasa i Lopeza
(inni chętni, ale rzetelni, jak zwykle proszeni o kontakt!)

uruchamiam kolejną odsłonę dyskusji o NT
lopez
2001-04-17 22:08:23


Re: NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
Nie wiem czy się ze mną zgodzicie, ale ja uważam, że najtrudniejszą kombinacją w nowym turnieju jest StrTOW. Nie tylko ze względu na różnicę w umiejętnościach magicznych ale także w klasie jednostek (3 jedn. strzelające, w tym tytany w Tower).
Sadzę więc, że do tej kombinacji trzeba przystosować ilości jedostek i trudność całego turnieju.
StrTOW przeszedłem wczoraj bez powtarzania żadnej walki ścieżką WAEF i po 4 walce pozostało mi:
7 behemotów
18 thunderbirdów
22 cyklopów
26 ogrów
W związku z powyższym uważam, że trzeba obniżyć siły naszego herosa (łatwiejsze rozwiązanie) na razie o 1 tyg. przyrost.

Co do postulatów zwiększenia armii komphero w 4 walce to jestem przeciwny. Usunąłbym również magiczne źródełko. Grając StrTOW wcale nie było mi potrzebne. I tak wykorzystałem mniej niż połowę many. A Strohgholdem czaruje się najtrudniej bo zna tylko jedną szkołę magii.

Odnośnie odrzucania wyników poniżej możliwości quick combat to jest to ciekawe, ale poprzeczkę trzeba chyba zawiesić nieco wyżej. Bo po pierwsze trzebaby przejść w ten sposób 24 kombinacje (kolejność szkół magii kompa) w 81 mapkach (każdy na każdego) co daje 1944. Wojna!
A po drugie zawsze ktoś może się 'postarać' w pierwszej walce a dalej puścić quick combat. Myślę, że lepiej przejść quick combatem jedną i tą samą ścieżką wszystkie mapy (arbitralnie wybrać jakąś łatwiejszą) i do wyniku dołożyć np. 20 pktów proc. Tak, że jak q.c. da 5% to poprzeczka wyniesie 25%. W obecnym turnieju zdarzało mi się, że q.c. nie pozwolił na przejście 2 walki, a ja skończyłem mapę z niezłym wynikiem.
jOjO dwarf
2001-04-18 08:18:07


Re: NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
uznaję zasadność uwag o obniżeniu siły KompoHero o 1 week
zatem niedługo dotrą do Was trawiaści w wersji 3.1
i TOWER (aby sprawdzić STR)

co do poziomu minimalnego...
gdyby to kogoś jeszcze prócz naszej trójki interesowało, to warto by zrobić sondaż, a tak...

Ta wersja z poprzeczką, która nie eliminuje wyników, ale pokazuje, że są na kiepskim poziomie najbardziej do mnie przemawia
jOjO dwarf
2001-04-23 15:50:39


Re: NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
no i znów o krok bliżej

thx i zapraszam do wątku o ß3.1
Guinea
2001-04-13 19:52:19


Niezły pomysł...
wtedy będzie wstyd jak ktoś będzie grał gorzej od kompa.
Guinea
2001-04-12 21:33:24


Kilka uwag z mapki RamFor:
1.Przeszedłem wszystkich standardowych przeciwników za pomocą Quick Combat i zostało mi jeszcze sporo jednostek, tak więc jak komuś nie będzie zależało na wielkości pojedynczych wyników ale na ilości mapek, które przeszedł to skorzysta z tej opcji.
2.Jak sam walczyłem to po 4 walce zostało mi bardzo dużo wojska, ale mimo to nie udało mi się pokonać Mutare, został jej 1 Crystal Dragon, a i tak miałem fuksa że rzuciła Frenzy na Azure i je wytłukłem. Postuluję więc o ograniczenie ilości smoków do 4x2, gdyż nie sądzę aby w tej chwili miał z nimi szanse ktokolwiek poza Fortress i może Stronghold. Gelu i Dracona sprawdzę potem.
3.Popieram postulat Eliasa o studnię przed 2 walką.

To chyba na tyle.
jOjO dwarf
2001-04-13 00:32:48


Re: Kilka uwag z mapki RamFor:
skoro tak to może warto się zastanowić nad zmniejszeniem ilości jednostek HERO do 3 weeks (zamiast 4)!?!

wtedy będzie to wyczyn a nie spacerek?!?
E1ias
2001-04-13 00:46:25


Re: Kilka uwag z mapki RamFor:
Teraz mamy 6 tygodniowa armie, zmniejszenie do 3 tygodni raczej uniemozliwiloby wygranie ;) Mozna sprobowac zmniejszyc o tydzien, czyli dac armie z 5 tygodni albo lepiej zwiekszyc armie kompherosa (na pewno mozna juz teraz zwiekszyc troche armie czwartego, w koncu nasz heros ma przed ta bitwa wsparcie w postaci strumyka, niech nie bedzie az tak latwo). Ale nie robilbym teraz zmian na podstawie wyniku walki ze slabszymi przeciwnikami, jak Fortress. Jak bedzie za latwo wygrac z Tower i Conflux, to wtedy na pewno trzeba utrudniac.
jOjO dwarf
2001-04-17 11:50:31


Re: Kilka uwag z mapki RamFor:
thx Eliasu za poprawkę ;)))

jasne, że z 6 na 5 (jak się tyle koło tego kręcę to i kołowacieję czasami ;))

ogólnie sądzę, że obniżenie siły naszego Hero jest ciekawsze (a na pewno! łatwiejsze!)
E1ias
2001-04-13 00:59:42


Re: Kilka uwag z mapki RamFor:
A co do Quick Combat, to proponuje takie rozwiazanie: dla kazdej kombinacji miast zrobic testowe przejscie w ten sposob (bez zmiany kolejnosci jednostek, z jakas ustalona zawsze kolejnoscia magii, np. earth -> air -> water -> fire) i jesli da sie w ten sposob przejsc, to taki wynik umiescic w rankingu jako wzorcowy i nie przyjmowac zgloszen, ktore maja taki lub gorszy wynik (w koncu jesli ktos nie potrafi rozegrac bitew lepiej od kompa, to niech troche pocwiczy, zanim sie zglosi do turnieju) albo umieszczac, ale jako wyniki 'pod kreska' (zeby bylo widac, komu sie nie chce rozgrywac bitew, tylko idzie na latwizne).
jOjO dwarf
2001-04-10 20:35:10


Re: NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
;)
Nie tylko do Eliasa i Lopeza...

rozesłałem: DUN, INF, STR, TOW, NEC
wszystkie w wersji 3.0

mam nadzieję, że tym razem obyło się bez pomyłek z mojej strony, a wrażenia ßtesterów będą ogólniejsze (szerszy materiał do porównań) i niemal zatwierdzające :)))
E1ias
2001-04-11 21:51:23


Re: NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
Zdazylem ledwie zerknac. Skonczylem CasFor i NecDun, Tower jest tu trudnym przeciwnikiem. Pare uwag co do topografii:
- dolozyc oczko kolo miasta
- lepiej schowac dzika (przypadkiem zalatwilem go giermkiem i walka sie skonczyla)
- dolozyc studzienke przed przejsciem do drugiej bitwy (naprzeciwko huta)
- strumyk zrobilbym dostepny w zamian za helm - kto z helmem ma wystarczajaco many - nie bedzie z niego korzystal, jesli chce miec wieksze szanse z dodatkowymi bohaterami
jOjO dwarf
2001-04-11 22:46:53


Re: NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
Zdazylem ledwie zerknac. [...]
inni też sygnalizowali odpoczynek Wielkanocny, zatem ßtesty się wydłużą

Tower jest tu trudnym przeciwnikiem.
raczej nie dziwne ;)

Pare uwag co do topografii:
- dolozyc oczko kolo miasta
moja culpa, ale Nec będzie ściemniał :)

- lepiej schowac dzika (przypadkiem zalatwilem go giermkiem i walka sie skonczyla)
to może wogle zrobić teoretyczne zakończenie? 7K dzików i po kłopocie? poważnie to piszę!

- dolozyc studzienke przed przejsciem do drugiej bitwy (naprzeciwko huta)
jak się zmiesci - no problem

- strumyk zrobilbym dostepny w zamian za helm - kto z helmem ma wystarczajaco many - nie bedzie z niego korzystal, jesli chce miec wieksze szanse z dodatkowymi bohaterami
BARDZO interesująca koncepcja, co na to inni ßtesterzy? (głównie Lopez ;))
E1ias
2001-04-11 22:55:53


Re: NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
> to może wogle zrobić teoretyczne zakończenie? 7K dzików i po kłopocie? poważnie to piszę!
7K bedzie raczej (a moze jednak?) nie do pokonania. Ale jakby ich bylo 700 albo 1400 to juz powinno byc mozliwe.
Troche mieska na uczte po bitwach zawsze sie przyda ;)
jOjO dwarf
2001-04-12 04:38:12


Re: NT ß3.0 wersja prawie ;) ostateczna
ale i tak nie byłoby możliwości oceny tej walki

nie ma sprawy wrzuce 1K dzików, a na Forum będziecie się przechwalać ;)

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous