Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2
Author
Comment
lopez
2001-05-07 21:29:31


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Lopez nic nie zauważył, bo nie grał (brak czasu).
Jeśli Elias przeszedł NecCas to w zasadzie pozostaje sprawdzić tylko StrCas (ja raz nie dałem rady, była mowa, że może Gutek spróbuje) i ewentualnie ForCas (ja nie potrafię za bardzo grać tym miastem).
Jak te dwie mapki okażą się do przejścia to chyba będzie można zaczynać turniej.
E1ias
2001-05-08 08:14:27


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Co do ForCas, to tez nie idzie mi gra Fortress, za to jesli chodzi o StrCas, to jak na razie wyglada mi to na nie do przejscia. O ile przed zmniejszenie mwielkosci armii dalo sie wygrac, to teraz juz niezbyt.
Jak na razie za najlepszym przejsciem mialem w czwartej bitwie wszystkie behemoty i po pare innych jednostek, ale to za malo. Ptaszki i golemy sa traktowane jako czesty cel dla przeciwnika i male sa szanse na ich dotrwanie do 4 bitwy w ilosciach majacych znaczenie. Przed zmniejszeniem ilosci armii dalo sie jeszcze wygrac jesli przetrwaly do konca battle magi, ale teraz jest ich jakby zbyt malo.
Moze jednak zbyt zmniejszona zostala ilosc armii?
Zwiekszyc do 6 tygodni bez poczatkowego przyrostu?

I jeszcze jeden powazny blad, ktory dopiero teraz zauwazylem.
Nasi bohaterzy nie maja przydatnych w walce specjalnosci, za to przeciwnicy juz maja (nie licze bohaterow dodatkowych). Kiedy w 4 bitwie trafil mi sie heros ze spacjalizacja archery to wystrzelal mi szybko 4 behemoty, co jeszcze zmniejszylo szanse na wygrana. Zeby bylo sprawiedliwie bohaterow przeciwnika tez trzeba poustawiac na jakichs bez istotnych specjalnosci.

jOjO dwarf
2001-05-08 12:14:48


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Może się mylę, ale mam wrażenie, że pierwsze wrażenie ;) najszacowniejszych ßtesterów może być równie mylące jak sporej grupy uczestników I Turnieju.

Zauważcie Panowie, że wiele map (NEC, STR, FOR, nawet TOW) wydawało się nie-do-przejścia!!! a tu co!?! zostały TYLKO trzy mapki (TOW), które czekają na swojego pogromcę.

Mam nadzieję, że po wyeliminowaniu innych uchybień, błędów i niedoróbek, przyjdzie nam poczekać na pierwszy szok, a potem pierwszych superHero!

wniosek: niech już zostanie jak jest z tymi proporcjami jednostek (poprawka u NEC będzie jedyną istotną zmianą)

Druga sprawa (Eliasu!)

To NIE błąd. Po prostu nie da się inaczej. wykorzystując (prawie) wszystkich herosów, musi się trafić i taki niewygodny! przejrzyj Hero z neutralnymi bojowo własnościami i zauważysz szybko, że jest ich mniejszość

wstawiając RandomHero uzyskałem znaczącą elastyczność przy budowie mapy. gdyby się okazało, że się mylę i jest ich dość (tych neutroHero) to proszę o listę i pozostałych się wykluczy!

ALE zarezerwowani są:
9 mainHero
1 giermek (nieważny!)
Mutare, Gelu, Dracon, SirMullich

POTRZEBA:
4 + 12 + 24 + 4 czyli 44 ;) neutroHero
przypuszczam, że wątpię w możliwość znalezienia tylu miłych facetów ;)))
E1ias
2001-05-09 03:11:17


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
> ich do¶ć (tych neutroHero) to proszę o listę i pozostałych się wykluczy!

Od razu mozna chyba wykluczyc na kazdej mapie herosow pochodzacych z tego zamku co armia. Wtedy na pewno nie trafi sie zaden ze specjalizacja w jednej jednostek, ktore ma do dyspozycji. Przejrze w domu liste bohaterow i zobacze czy sie da znalezc 44 sprawiedliwych, a przynajmniej zobacze, ktorych nalezaloby od razu wykluczyc, bo maja zbyt silne specjalnosci.

E1ias
2001-05-09 03:30:03


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Do zablokowania dla wszystkich zamkow (oprocz wszystkich bohaterow typu might z danego miasta,
bohaterowie magic moga zostac, bo nie maja specjalizacji z jednostkach):

Orrin
Memphala
Thorgrim
Neela
Tazar
Crag Hack
Gundula

Sa jeszcze bohaterowie ze specjalnoscia na balisty, raczej nie bedzie to az tak przeszkadzalo.
Oraz wiekszosc bohaterow magicznych ma specjalizacje w jakims czarze, wiec trudno bylo ich
wszystkich powyrzucac. Jesli zostanie wiecej niz 44, to mozna jeszcze powyrzucac tych magikow
ze specjalnosciami w silnych/czesto uzywanych czarach,np. Alamar - resurection, Cyra - haste,
Jak sie da to wszystkich ze specjalizacja w jakichs czarach (chyba sie da, jak mi wychodzi z obliczen
ilosc bohaterow).


E1ias
2001-05-09 03:49:26


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Magicy do zablokowania:

A jednak sa ze specjalnoscia w jednostkach (co zablokowania przy walce przeciw swojemu miastu):

Ingham
Aeris
Theodorus
Vey

I wszyscy ze specjalnosciami w czarach:

Adela
Cuthbert
Adelaide
Loynis
Alagar
Coronius
Melodia
Astral
Cyra
Daremyth
Solmyr
Ash
Olema
Xyron
Xarfax
Aislinn
Septienna
Thant
Xsi
Alamar
Darkstorn
Deemer
Jeddite
Merist
Mirlanda
Terek
Zubin
Luna
Brissa
Ciele
Labetha
Inteus
Aenain

I paru dodatkowych bohaterow z kampanii (jesli nie sa zablokowani): Kilgor, Roland, Catherine

Zostali bohaterowie ze specjalnosciami nieistotnymi dla tego turnieju, paru ze specjalnosciami
w baliscie i first aid. I wszyscy ze spacjalnosciami w jakiejs jednostce, ale nie z tego miasta,
ktorego maja armie. Powinno wystarczyc na 44.
E1ias
2001-05-08 21:46:54


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
> Zauważcie Panowie, że wiele map (NEC, STR, FOR, nawet TOW) wydawało się nie-do-przej¶cia!!! a tu co!?! zostały
> TYLKO trzy mapki (TOW), które czekają na swojego pogromcę.

To nie tak. Wlasnie Tower nie jest jednak najsilniejszy i daje sie nadal pokonac (StrTow i NecTow byly juz wygrane). Trudniejszymi przeciwnikami od Towera sa Castle i Conflux. Ani StrCas, ani NecCas sie nie dalo nam przejsc,
a Fortress nawet nie probowalismy. Co faktycznie nie znaczy, ze nie sa do przejscia. Tyle ze przejscie tych mapek bedzie na pewno wymagalo wielokrotnego powtarzania walk, wyboru odpowiedniej sciezki rozwoju bohatera (tu juz zalezy od tego czy beda mapki - latwiej, bo mozna robic restarty i dostac lepsza kolejnosc przyrostu cech i RandomHerosow przeciwnika, czy savy - trudniej bo tu beda ustalone jakie skille dostaniemy do ulepszenia), nie wspominajac o takich drobiazgach jak wybor wlasciwej sciezki magii (chocby dla Castle water nie moze byc 3 lub 4 bo sie wtedy zawsze sromotnie przegrywa) czy zostawianie czesci wojsk u giermka na kolejne walki i inne sztuczki taktyczne.

> To NIE błąd. Po prostu nie da się inaczej. wykorzystując (prawie) wszystkich herosów, musi się trafić i taki
> niewygodny! przejrzyj Hero z neutralnymi bojowo własno¶ciami i zauważysz szybko, że jest ich mniejszo¶ć

A nie mozna na mapie powstawiac wielu bohaterow opartych o taki samym pierwowzor bohatera, tylko o innych imionach?
jOjO dwarf
2001-05-08 22:36:00


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
;)))

chiba małe nieporozumienie ;)
pisałem o Tower w dotychczasowym Turnieju!

co do hero
Niestety NIE. wykorzystać jakąś "osobowość" można TYLKO raz
no chyba, żeby grzebać w samej grze, ale czy to warto?
szanse są dla wszystkich takie same, więc jakby po kłopocie :)
jOjO dwarf
2001-04-27 16:17:40


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
ufff

rozesłałem trawiaste mapki

tym samym jesteśmy już chyba bardzo blisko zakończenia ßtestów!!!
(nie było jeszcze kompletu map we wcześniejszych wersjach!)

Proszę o uwagi, szczególnie te dotyczące możliwości przejścia terenu (różne zawalidrogi ;( ) oraz poprawności ustawień elementów istotnych (kompohero, huts etc.)
lopez
2001-04-25 23:00:05


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Grałeś "z marszu" czy też powtarzałeś walki?

Z przeprowadzonych testów metodą QC, też mi wyszło, że silniejsze od Towera mogą być Castle i Conflux, zaś słabsze od Stronghold mogą być Umarlaki. Trzeba by spróbować przejść NecCAS i wtedy orzec czy siły armii są OK, bo z drugiej strony z kompa jest kiepski strateg i chyba jeszcze gorszy czarodziej więc w wyniki QC nie można za bardzo wierzyć.
E1ias
2001-04-26 00:35:30


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Tak w ogole, to wyglada na to ze mamy 3 najsilniejszych: Castle, Conflux, Tower, a z najslabszych to beda: Stronghold, Necro i chyba Fortress (moze to dlatego ze nie lubie grac Fortress, wiec mi slabo wychodzila gra ta armia). Wiec wystarczyloby chyba posprawdzac czy da sie wygrac kazdym z tych najslabszych kazdego z najsilniejszych, a reszta walk powinna byc wtedy na pewno do wygrania. Moge wziac na siebie sprawdzenie Necro, bo ta armie z kolei lubie (tylko te zombie tak paskudnie smierdza i brudza ;)
Na razie nie bylo mapki z Castle, wiec nie wiadomo wlasciwie, jak sie bedzie gralo przeciw tej armii.
E1ias
2001-04-26 21:47:29


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Jak na razie nie udalo mi sie armia Necro pokonac Tower. Ale probowalem tylko trzykrotnie, weic to nie jest jeszcze zaden dowod.
E1ias
2001-04-26 00:24:37


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Gralem z marszu (ale nie byle jak) i przed czwarta walka mialem juz slabsza armie niz przeciwnik. Co swiadczy ze komputer nie potrafi efektywnie operowac czarami (za to skubany ciagle dostawal premie za morale na swych najsilniejszych jednostkach).
A Necro moze miec chyba najwieksze problemy z Conflux, ani to wampirami wysysac, a spora czesc czarow nie dziala, z zywymi przeciwnikami chyba jest jednak latwiej.
E1ias
2001-04-25 21:59:36


Re: NT ß3.1 wersja ostateczna?
Strongholdem daje sie nadac wygrac z Towerem, ale z trudnoscia (mi zostalo na koniec tylko 17 ogrow, wiec nie ma lekko).
Na sciezce Air / Earth drugi komphero ma ksiege Air zamiast Earth.
Czekam na trawiastych, oprocz Tower trzeba by jeszcze sprawdzic Conflux i Castle (dotad wychodzilo mi ze te armie beda najsilniejsze w tym turnieju).



1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous