Author
|
Comment
|
E1ias
2001-08-03 07:58:07
|
Przeciwnicy w Conflux
Z pobieznych obliczen wynika mi, ze parametry przeciwnikow w Conflux sie nie zgadzaja. Drugi ma 1/1/5/6 (co odpowiada poziomowi 7) i 4 magie na expert (czyli poziom , trzeci ma podobnie parametry z poziomu 10 i 11, czwarty z 14 i 15. Za to ich armia ma w sumie 8460hp, co z 500 za pokonanie bohatera daje 8960 doswiadczenia za kazdego z nich. Jesli dobrze licze to nasz bohater ma po pierwszej walce poziom 7, po drugiej 11, po trzeciej 13. Czyli dodatkowo poziomy drugiego i czwartego przeciwnika za zawyzone. Mialo byc chyba tak, ze poziomy nasz i pierwszych 4 przeciwnikow mialy byc rowne, a tu sie jakos nie zgadza (sprawdzilem pobieznie inne miasta i 4 przeciwnik tez jest o poziom lub dwa zawyzony, ale to nie ma az takiego wplywu jak zwiekszanie poziomu przeciwnika w 2 walce). Czy ja cos zle licze czy zostaly przyjete inne zasady?
|
E1ias
2001-08-03 10:17:55
|
Kontynuujac
sprawdzilem dokladniej wszystkie sejwy i wyszlo mi tak: w drugiej walce: nasz hero ma poziom 6 lub 7, przeciwnik 8 w trzeciej walce: nasz hero ma poziom 10 lub 11, przeciwnik 11 w czwartej walce: nasz hero ma poziom 12 lub 13, przeciwnik 15 W Conflux jest jeszcze gorzej, bo przeciwnik ma poziomy 9,12,16 (ale skille podstawowe ma jak z poziomow nizszych) co znacznie utrudnia zwlaszcza druga walke, kiedy mamy bohatera o 2 poziomy slabszego, zwlaszcza z tych slabszych magicznie miast (w opisie NT jest nieaktualna tabela ze skillami, opierajac sie na niej bylem pewien, ze przeciwnik ma tylko jedna mafie na ekspert, a on mial wszystkie) Wedlug mnie to jest do poprawy (przynajmniej 2 kompbohaterowie sa zbyt silni, a juz w Conflux w szczegolnosci).
I znalazlem jeszcze jednego buga przy okazji (a przy beta testach jakos to nie wpadlo w oko): W Inferno jest 3 razy za duzo magogow. Teraz jest 152, a miesieczny maksymalny przyrost to 16, czyli powinno byc 3x16=48+4=52, setka magogow mniej, bagatelka
|
1
visitor
in the last 15 minutes:
0
Members
-
1
Guest - 0 Anonymous
|
|
|
|