Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Page 1 2
Author
Comment
Dreppin
2001-07-29 02:04:07


Re: NT - problem? WAŻNY!
sadze ze obowiazkowe oblezenie bedzie troche niesprawiedliwe, z tego wzgledu ze bardzo zachwieje wewnetrzna rwonowage, np. w INF gral jest zupelnie bezwartosciowy bo daje tylko impy (zreszta i tak go chyba nie ma na mapce), i zupelnie inaczej bedzie to wygladac, kiedy heros bedzie mial +2 do morale, a inaczej gdy +20 do ataku, sadze nawet, ze nie ma wiekszego sensu dodawanie walk, bo wyniki roznych graczy, beda adekwatne wzgledem siebie, ktos tu zaproponowal dodanie czesci ulamkowych wynikow, moznaby to zaakceptowac, choc aby bylo czytelniej pomnozyc wyniku przez 10 (zeby byly w skali tysiecznej bez ulamkow)
jOjO dwarf
2001-07-29 02:59:47


Re: NT - problem? WAŻNY!
mam już dwa sejwy NecCAS i NecDUN i też wyniki niesamowite!

a że graal taki różnicujący...

cóż łomot Str i For sprawić było raczej nietrudno, to choć na oblężeniu maestrię pokazać się godzi...

ale proszę o dalsze głosy, może z innymi propozycjami, a przede wszystkim o rozgrywanie tych map, zeby wypowiedzi doświadczeniem podeprzeć!!!
jOjO dwarf
2001-07-29 11:10:33


Re: NT - problem? WAŻNY!
a dla potwierdzenia wagi problemu cytat z emilka z jednym z sejwów:
Nie pamiętam na czym stanęło: są w końcu dolne progi, jakieś minima punktowe wynikające z
opcji "quick combat"?
Ja przyznam się bez bicia, że ona mi bardzo pomogła - pierwsze walki wychodzą dużo lepiej, gdy walczy komputer. Czy to źle...


No właśnie...
Czy chodzi o Turniej QuickCombat, czy jednak maestrii człowieka?!?
Ingham
2001-07-29 12:47:12


Re: NT - problem? WAŻNY!
Punkty można by zróżnicować Kalkulatorem. Proponuję np. coś takiego:

oznaczenia:( ach ta matura...:) ):
p - punkty progowe
z - zdobyty wynik

wynik kalkulator oblicza do dwóch miejsc po przecinku
wynik końcowy wg. wzoru:
(z - p) * (współczynnik odpowiedni dla mapy[zależny od liczby max. punktów], żeby wyrównać to procentach)
Wtedy już można zaokrąglić do całości lub lepiej do jednego miejsca po przecinku.
Np: p=40, z=80, max. z mapy to 100 pkt., wtedy mamy:
(80-40) * 100/60=...no coś tam...i zaokrąglić

Może trochę zamotałem, ale liczę na Waszą inteligencję.
ObywatelEracji
2001-07-29 14:41:14


Re: NT - problem? WAŻNY!
...rozegralem wszystkie cztery extra-walki grajac Castle(nastepnie zloilem dziki), grajac Nekropolis podolalem juz tylko dwom - Gelu i Sir Mulich'owi (no i zloilem dziki), Strongholdu jeszcze nie zrobilem, byc moze zle obralem sciezke zywiolow, bo ciezko jak diabli, a co dopiero bedzie jak nadejda Diabli ; )... Za to skonczylem Tower i po raz wtory mecze sie z Mulich'em (ale za to zloilem dziki ; ))...

Anyhow, anyway, etc., trzeba sie bedzie predzej czy pozniej na cos zdecydowac, wiec postanowilem oddac glos na UTRUDNIENIE NT O JEDNA, DOWOLNA, DODATKOWA WALKE.
ObywatelEracji
2001-07-29 14:53:55


Re: NT - problem? WAŻNY!
...to jeszcze w sprawie tych walk QC chcialem zapytac: KTORE to walki, ktora rasa i jakim zywiolem komputer rozgrywa lepiej od gracza... Bo u mnie komputer w QC gra tak, ze glupszej gry ze swieczka szukac, zwykle marnotrawienie wojska i tyle... A moze to jest uzaleznione od patcha (raczej watpliwe) ?
Behemoth the Barbarian
2001-07-29 16:20:38


Re: NT - problem? WAŻNY!
Ja bym zapytał: KTÓRY to gracz jest tak nędzny, że lepiej walki rozgrywa od niego Quick Combat?
ObywatelEracji
2001-07-28 13:56:31


Re: NT - problem? WAŻNY!
W NT rozegralem do tej pory tylko CasCAS, NecCAS i polowe StrCAS, na wiecej nie bylo czasu - inne obowiazki sie pojawily ; )... Owszem, ostatnie 3 poziomy, przynajmniej w Castle, sa prawie nietykalne...
Obowiazkowa extra walka na zamku Mulicha - zgoda, ale nic poza tym ; )
Zmniejszenie o tydzien armii herosa... To juz trzeba sprawdzic "in vivo", a niestety teraz nie mam czasu, zaufam opinii reszty Turniejowiczow i zgodze sie z glosem wiekszosci...
Ewentualne inne zmiany - jak powyzej !
jOjO dwarf
2001-07-28 15:35:28


Re: NT - problem? WAŻNY!
wrzucę do Areny taką prośbę, żeby jednak PRÓBOWAĆ rozgrywać z oblężeniem

zobaczę jak wyjdzie w kolejnych zgłoszeniach...
Ingham
2001-07-28 13:51:10


Re: NT - problem? WAŻNY!
Rzeczywiście NT jest łatwiejszy, ale wiesz co by było, gdybyśmy zmniejszyli jednostki o tydzień. Trzeba by znowu testowaćwszystkie mapki wszyskimi kombinacjami (no może trochę przesadzam, ale nie byłoby wesoło)

A Extra walki nie mogą być wszystkie obowiązkowe, bo się tak po prostu nie da. I jak narzucić kolejność, bo by chyba jakąs trzeba. Ja np. średnio lubię walkę ze smokami, bo jest cholernie stresująca. Można by np. znieść jedną lub dwie z nich i pozostałe dwie byłyby obowiązkowe.
Ale nie rób tego, bo i w tym turnieju nie zistnieję :(

Ale tak poważnie: może to i dobrze, że te różnice będą takie małe - lepsi będą się bardziej starać, a ci słabsi będą sobie robić nadzieje i też się bardziej starać.
Ktoś (chyba E1ias albo Lopez) mówił coś kiedyś o ułamkach.
Może i by warto...

Na pewno na jakiś pomysł wpadniemy :)

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous