Behemoth's Lair

502 registered members
Login | Register Your Free Account (Required) | Search | Help | Find Communities!

Author
Comment
jOjO dwarf
2001-07-26 03:47:41


*Ale mię zażył...*
W związku z możliwością, zasygnalizowaną przez ObywatelaEracji, powstawania w Nowym Turnieju dość ciekawych układów ze strony KompoHero, może tu umieszczać ciekawsze zagrywki kompa?
nie ukrywam, że to może być mój ulubiony topic ;)
jOjO dwarf
2001-07-26 09:15:07


Re: *Ale mię zażył...*
niestety ;( z tymi archaniołami (a właściwie z tym uciekaniem!) pojęcia nie mam o co chodzi!

ale zdradź Waść którą wersję używasz (RoE, AB, SoD) bo też i od wersji zależy, czy wogle komp ucieka!
Sajmon
2001-07-26 09:47:30


Re: *Ale mię zażył...*
Sprawdze i jutro ci powiem ale myśle że "podstawową" tzn. żadnych patchy nie ściągałem RoE mam po polsku a dodatki (AB SoD) po angielsku.
Ale takie sytuacje nie mają normalnie miejsca jak gram tzn. uciekają skurczybyki ale jak sie ich wybije :)

P.s. Czasem jak przeciwnik ucieknie potem moge tego bohatera kupić w tawernie a czasem nie od czego to zależy ?
Dreppin
2001-07-27 00:43:24


Re: *Ale mię zażył...*
jOjO - przeciez NT i tak nie pojdzie pod niczym innym jak pod SoD (ew. HC), musze przyznac, ze jak na razie zadnych bugow nie zauwazylem, ja mam pare pytan:

- kiedy bedzie kalkulator? przydalby sie... ;)

- co zrobic z ta jedna 1-poziomowa jednostka stojaca przed wiezieniem (wiem, ze wyniku to ona raczej nie zmieni ;) , ale tak sie pytam)

- skoro do walk specjalnych bedzie prowadzony specjalny ranking, to czy jest koniecznos rozgrywania tych czterech walk zawsze po tym samym sejwie ze zwyklego turnieju?

- dlaczego w zamku nie ma jednostek 1-poziomowych?

P.S. moze to troche za pozno, ale jesli masz watpliwosci co do uczciwosci graczy (czary podrozne), to moznaby zastapic seer's hut'y straznicami i puszkami pandory z odpowiednimi czarami, ale mam nadzieje, ze w jaskini i na arenie sa tylko ludzie (i krasnoludy ;) ) uczciwi..
jOjO dwarf
2001-07-27 03:03:34


Re: *Ale mię zażył...*
well, o wersję z przyzwyczajenia zapytałem, bo ponoć pod SoD komp nie ucieka ;)

Kalkulator! już prawie był gotowy (ułomny nieco, ale gotowy!) - ale na ZP zrodziła się niesamiwita idea super testów, które trwają i naprawdę niedługo dadzą fantastyczne efekty! nie będzie wyssanych z palca współczynników, czy mniej lub bardziej sztucznych przybliżeń, ale rzeczywiste efekty walk każdej jednostki z każdą!
Tak nie pomyliłem się! Takie testy trwają!!!

well, pisałem w Opisie, że ta jednostka się przyłącza i jest Wasza!!! (przejrzyj raz jeszcze, proszę i daj mi znać, czemu to jest nieczytelne!)

o walkach specjalnych, proszę, napisz szerzej! nie jestem pewien czy wiem o co Ci chodzi!

zamek... KTÓRY sejw??? to zagadka!?! (pewno jakieś przeoczenie!)

PS. rzeczywiście za późno, ale wątpliwości zawsze będą (taki los arbitra!) inaczej można by ranking prowadzić na Forum i każdy by wpisywał swoje wyniki ;)))
Behemoth the Barbarian
2001-07-27 04:16:00


Re: *Ale mię zażył...*
Co do jednostek jednopoziomowych, to możliwe, że komputer chowa je do zamku (potem i tak pojawiają się na polu bitwy).
Dreppin
2001-07-27 04:50:20


Re: *Ale mię zażył...*
to z ta jednostka to tylko moja wrodzona niepewnosc ;) , co do zamku, to w pierwszym (Twoim) save'ie (vs. cas) wszystko bylo ok, ale gdy zloadowalem pozniejszego save'a, to brakowalo halabardzistow, ale pewnie Behemoth ma racje
poza tym chcialem zauwazyc, ze zle jest obliczona ilosc sprite'ow w armiach, bo widze ze jest liczona na podstawie garden of life +10, podczas, gdy rzeczywiscie daje on 6
jOjO dwarf
2001-07-27 08:46:42


Re: *Ale mię zażył...*
well, no to mamy problem...
bo ja (nie ufając żadnym opisom!) zrobiłem sobie mapkę z zamkami i odpowiednimi budowlami i na podstawie rzeczywistych wskazań spisałem te dane!!!

a przed chwilą sprawdziłem raz jeszcze!
Dreppin
2001-07-27 09:25:35


Re: *Ale mię zażył...*
choc jakby sie nad tym zastanowic to naprawde nie wiadomo czy bugiem jest napisanie 10 zamiast 6, czy umieszczenie 6 sprite'ow zamiast 10, bo byc moze rzeczywiscie 10 zostalo odpowiednio dobrane do rownowagi zamku i wtedy nie byloby problemu (ale skad my to mamy wiedziec?)
Dreppin
2001-07-27 11:53:00


Re: *Ale mię zażył...*
mam pytanie: jakie wlasciwie znaczenie ma droga zdobywania ksiag magii, wiem zalezy od niej strategia jaka przyjmie gracz, ale pojecia nie mam jak mialaby wplynac na ocene, wiec po co jest potrzebna przy save'ie? oswiec ciemnego jOjO ;)
jOjO dwarf
2001-07-27 12:16:32


Re: *Ale mię zażył...*
nie uważam się za ciemnego!!!

na ocenę nie wpływa! ale ma znaczenie dla ochrony uczciwości Turnieju!
jOjO dwarf
2001-07-27 12:24:04


Re: *Ale mię zażył...*
uwaga porządkowa, prośba!

do uwag ogólnych stosowniejszy zdaje mi się wątek "Nowy Turniej - jest..."

tu spodziewałbym się raczej opowiastek i anegdot związanych z zaskakującymi zagraniami kompa!

proszę o zrozumienie...
jOjO dwarf
2002-01-08 18:41:13


Re: *Ale mię zażył...*
a w NT nijak komp nie zaskakuje?
żadnych ciekawych zagrań z magią nie zaobserwowano???
RomAug
2002-01-09 00:30:54


Re: *Ale mię zażył...*
Mnie tam komputer jak na razie żadną błyskotliwością nie zaskoczył, może dlatego, że na razie nie rozgrywam extra walk.
jOjO dwarf
2002-01-09 01:17:22


Re: *Ale mię zażył...*
well, czyżbym pisał gdzieś o błyskotliwości? ;)

chodzi o zaskoczenie, a to może być równie często (częściej?) spowodowane głupotą kompa ;)
Blazifigus
2002-01-09 09:35:56


Re: *Ale mię zażył...*
Pograłem sobie trochę ostatnio w NT. Właściwie to przewałkowałem tylko jedną mapkę(RamFOR). Ale wystarczyło to aby zauważyć pewną ciekawostkę:

Oślizgi smocze wręcz kochają atakować baliste! ;-) ew. namiot medyka.(lecz tylko jeśli strzelcy są poza ich zasięgiem)

To ich "uwielbienie" umożliwiło mi uzyskanie maksymalnego wyniku na tej mapce. Bez tej "właściwości" nie było by to możliwe.

Ot kolejny dowód na to, że AI to wciąż jeden z najsłabiej dopracowanych elementów gier komputerowych.
Sajmon
2001-07-26 05:35:10


Re: *Ale mię zażył...*
Jeśli można by było chciałbym również pare słów umieścić:
Słysząc o bugach występujących po restartach postanowiłem i u mnie sprawdzić czy owe mają miejsce. Jednak wszystko było dobrze doputy, dopóki nie zacząłem pierwszej walki.
Walcząc normalnie nie wiedziałem że za chwile przeżyje szok !
Zabiłem "KompHerosowi" jednego Archanioła a ten ......... zwiał !!! Nie wiem jak to jest możliwe ale tak było. Sam w to nie mogłem uwierzyć bo w to po prostu nie sposób uwierzyć
Nie wiem czy to był jakiś bug ale potem już nigdy mi sie to nie zdarzyło
Chciałbym zapytać czy wam też kiedyś sie takie coś zdarzyło ???

P.s. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zwiał by po stracie 1 Archanioła (no na pewno nie na tej mapie)

Prosiłbym jOjA .... jakby oczywiście mógł o wytłumaczenie mi tego zjawiska o ile sam wie co to było
ObywatelEracji
2001-07-26 08:02:19


Re: *Ale mię zażył...*
Zgodnie z topikiem i zyczeniem : ) przenosze to tutaj.
Walka z Mulich'em - przeciwnikowi ostalo sie kilkadziesiat oslepionych gryfow i kilkunastu halabardnikow, mnie z grubsza mowiac sporo wojska, dodac trzeba spowolnionego... Mysle - zwyciestwo w kieszeni, straty do zaakceptowania... I co robi przeklety Mulich ? Podczas ruchu halabardnikiem wskrzesza archanioly kosztem slepych gryfow (a zmartwychwstalo ich kilka), te z kolei wskrzeszaja kawalerzystow, kawalerzysci rezygnuja z ruchu (!), wrogi archaniol rozpoczyna nastepna ture - bije moich, pada zaklecie "mass haste" i wtedy jego kawaleria uderza z pozadanym impetem...
Bylo jeszcze kilka takich zaskakujacych manewrow, np. rzadko uzywany czar Slayer, ktorym komputer rozwscieczyl oddzial swoich halabardnikow, i to zaraz po tym jak podrasowalem Behemoty moim Ogrem Magiem, chytra sztuka ta AI ; )... Postaram sie zapamietywac takie specjaly na przyszlosc...

1 visitor in the last 15 minutes: 0 Members - 1 Guest - 0 Anonymous